קופסאות למעבר דירה בחינם

קופסאות למעבר דירה בחינם

נתנו לך טיפים כיצד למצוא קופסאות הובלות בחינם בישראל, וחזרנו עם מקומות נוספים למצוא קופסאות בחינם שבסופו של דבר יגיעו לפח. אנו נספר לכם על טיפים למעבר והיכן להשיג תיבות הובלה בחינם בישראל. אני אתן לך כמה טיפים למציאת תיבה זמינה בחינם, כמו גם כמה מהעסקאות הטובות ביותר עליה.

אם אתה קונה קופסה גדולה יותר, יש כמה אפשרויות לקופסאות בודדות, אך חבילות יכולות לייצר מחיר מצוין עבור קופסאות הובלות. אם אין תיבה ב- Take A Box, נסה את Exchange U-Haul Box, או אם אתה קונה בצרור, הם זמינים גם בחינם.

אם אינך מוצא שום דבר ביד 2

מציאת קופסאות למעבר דירה בחינם בישראל ליצירת קשר עם מסעדה סמוכה היא דרך טובה להתחיל. בדוק אם ואיפה וכמה קופסאות חינם זמינות באזור שלך. שקול כמה עצות חשובות לפני שתגיע לארץ האם של קופסאות גלגלים חופשיים. בסך הכל, Freecycle הוא דרך נהדרת להשיג תיבות הובלה לבית, לרכב שלך או לכל דבר אחר שאתה צריך. יש לך רעיון טוב היכן להשיג תיבת הובלות בחינם בישראל ובאזורים אחרים של הארץ.

אני יכול להציע לחפש בעמוד חיבור הלקוחות של U-Haul מקומות למצוא קופסאות בחינם

אבל אני לא יכול להמליץ לאחסן את כל הדברים שלך או את העבודה שלך בחנות הקרובה. אם אתה אוהב ספרים וספרים חזקים בקופסה, תצטרך להתקשר לבארנס אנד נובל המקומית שלך כדי לאסוף קופסה בחינם. נסה חיפוש בגוגל באמצעות "היכן למצוא תיבת הסרה" כמונח החיפוש שלך.

אם לא הצלחת למצוא את האמור לעיל

מדוע לא לבקר במרכז מיחזור סמוך ולראות מה יש להם להציע? אם אינך בר מזל עם האמור לעיל, חפש תיבות הובלות בחינם במקום בו הפריטים הלא נחוצים שלך נחים. לא יהיה לך מזל גדול אם תקבל את תיבות ההסרה מהמקורות שהוזכרו לעיל. אך אם אינך מצליח למצוא קופסאות חינם עבור הפריטים שלך באחד המיקומים המפורטים להלן, ייתכן שבמרכזי המיחזור המקומיים שלך עדיין יהיה משהו שתוכל להשתמש בו.

אולי תראה שאולי יהיה להם אירוע מיחזור

או שתקבל כמה קופסאות משומשות בחינם ששכחת בחנות. בחנויות U-Haul יש אזורים ייעודיים שבהם לקוחות יכולים להוריד קופסאות אריזה משומשות כדי שאחרים יוכלו להשתמש בהם בחינם. כאן לקוחות יכולים להחזיר קופסאות ישנות בחינם ולחפש אחר קופסאות הובלות משומשות לקחת הביתה. בנוסף למציאת תיבות זולות או בחינם, תוכלו גם להיות בטוחים לחפש באינטרנט אנשים שצריכים "להיפטר" מתיבות משומשות, ולראות אם ראיתם אירועי מיחזור שקיימים.

חפש במדור "בחינם" בקרייגסליסט אחר אנשים שרק מנסים להיפטר מרכושם כדי לעבור או לנקות. אתה יכול גם למצוא תיבות הובלות בחינם אם אתה מחפש באזורים החופשיים של האתר עבור אנשים הזקוקים לארגזים עבור בתיהם.

גלה אם הקמעונאי המקומי שלך יכול להציע לך תיבות הובלה בחינם אם אתה מספיק קשה למצוא או שיש להם אותן. זה לא רק פולחן – עזרה היכן להשיג קופסאות, בתי מרקחת וכימאים מקומיים רבים כנראה יציעו גם קופסאות הובלות.

אתה רק צריך להזין מילת מפתח של מיקום כמו "תיבות חינם"

כדי לברר אם מישהו נותן תיבות נעות. העיר או העיר בה אתה גר צריכה להיות מקום טוב להשיג תיבה נעה, אתה רק צריך להסתכל מקרוב יותר. פשוט חפש "שדות בחינם" והזן את המיקום שלך, וזהו – פשוט הזן את המיקום בתיבת החיפוש בפינה השמאלית העליונה של הדף.

מלבד קניות

ישנם כמה מקומות בהם ניתן להשיג קופסאות בחינם או בהנחות. אם אתם באמת מחפשים קופסאות הובלות בחינם, תוכלו למצוא אותן בקרבתכם מכיוון שהמשלוחים מחנויות ומחסנים הם עצומים. אתה לא יכול ללכת לחנות ולקבל משלוח ולקחת קופסה משומשת. גם אם לא תקבלו את תיבת ההובלה החדשה בחינם, עדיין תוכלו להשיג חלק מהקופסאות המשומשות במחיר טוב.

חברות כבר לא מאפשרות לעובדים שלהן לקחת ארגזים בחינם

אך אם כן, זו יכולה להיות דרך קלה לרכוש ארגזים זמינים בחינם. ישנם מספר מקומות שבהם אתה יכול למצוא תיבה זזה בחינם, אתה רק צריך לבקש אותה. אם חסרה לכם קופסת הובלות ואריזות, או אם אתם זקוקים לחנות של הרגע האחרון כדי שייגמר לכם המקום, ישנם מקומות זולים לרכישת ארגז נע. אז אם אני לא מצליח להבין היכן להשיג תיבת הובלה בחינם, יש דרך אחרת שנוכל להשיג תיבות הובלה בחינם או בעלות נמוכה!

הלקוחות הם משפחה, בואו להיות חלק
שתפו אותנו:

תוכן עניינים

זקוקים להובלה? צרו איתנו קשר
מאמרים נוספים
Tags

מוכן לזוז?

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בטיל

דילוג לתוכן