מעבר לדירה חדשה

מעבר לדירה חדשה

חתמתם על חוזה השכירות, מעבר לדירה חדשה ואתם על סף פאניקה כי יש לכם דירה ראשונה, אבל עליכם להתחיל לעבור מחר.

עכשיו נכנסת לשלב ההשכרה והגיע הזמן למצוא מיקום לחפירות החדשות שלך

אבל איך שוכרים דירה בפעם הראשונה? זה יכול להיות מכריע לחפש דירות, לחתום על חוזה שכירות ולהתכונן למעבר, כך שמדריך זה יקל על התהליך בהרבה. עבור הדיירים הראשונים, מדריכי ההשכרה ידריכו אתכם בכל מה שצריך לדעת על מציאת הדירה הנכונה להרגיש בנוח. השתמש במשאבים אלה כדי להקל על תהליך הליסינג שלך ולהתכונן למעבר לגור.

אם ברשותך רשימת ביקורת לדירה הראשונה שלך, קל יותר לדעת לשכור דירה בפעם הראשונה. עכשיו, כשאתה יכול לסמן הכל ברשימת הביקורת שלך "דירה ראשונה", הגיע הזמן להירגע בדירה שלך.

מעבר לדירה הראשונה כרוך באחריות רבה, אך אם אתה מבצע את הצעדים הבאים, מעבר לדירה הראשונה צריך להיות משב רוח. עם זאת, לאחר שארזתם את כל חפציכם, ישנם אתגרים מיוחדים מאוד שעוברים לדירה מביאים.

המשך לקרוא לקבלת עצות על מה שאתה צריך

כדי שהמקום שלך ירגיש כמו בבית, ואם יש לך שאלות לגבי מה שאתה צריך כדי לקנות דירה חדשה או לעבור באופן כללי. לפני שאתה חותם על חוזה השכירות שלך כשוכר דירה ראשון, שאל כמה שיותר שאלות. אם יש לך שאלות או חששות בנוגע לדירתך או לדירה עצמה, יידע אותנו בתגובות למטה.

יש לקחת בחשבון הרבה דברים בימים ובשבועות שקדמו ליום המעבר

אז וודא שיש לך זמן לפני שאתה פונה לחנות המכולת לצורך אספקת מזווה. אני מקווה שהמקום החדש שלך יהיה נקי כשתעבור לגור, אך מוצרי ניקיון עדיין צריכים להיות גלויים בבירור בדירתך – רשימת צ'ק-אין. אם החלל שלך כנראה זקוק לניקוי לפני המעבר, עשה זאת. לפני המעבר, עליכם להיות מודעים לשירותי הובלות ולשינויי מגורים ולמה שאתם צריכים בכל יום בשבוע שמוביל למעבר שלכם. אם יש לך קצת זמן, אתה יכול להשתמש בכלי חיפוש דירות שימושי זה ממשרד השיכון והפיתוח העירוני בארה"ב (HUD) כדי למצוא בית במהירות.

כאשר אתה עובר לביתך הראשון

זכור להודיע לבנק בהקדם האפשרי, ואם יש לך זמן לפני שכירתו, עקוב אחר הרעיון של בניית ההלוואה מחדש מאפס. אם אתם עוברים באמצע החודש, דאגו לספק דמי שכירות חודשיים מלאים עבור החודש הבא, כדי להימנע מחיוב בשכר הדירה החודשי המלא אם אינכם גרים שם עוד. אם תשנה את כתובתך או תעבור מהמדינה, תצטרך להשיג רישיון נהיגה חדש או לוחית רישום לפני שתעבור לביתך החדש.

לפני שאתה בכלל חושב על מעבר לגור

חשוב לאשר את המעבר – בזמן לבית החדש שלך. לאחר שהבנתם מתי חוזה השכירות שלכם מסתיים וכאשר יש לכם בית או דירה חדשים, תוכלו להתחיל לעשות סידורי מעבר. שכרו את כלי השירות שלכם: כשאתם קונים את הבית הראשון שלכם, יהיה עליכם להתקשר לשירותי השירות שלכם כדי לארגן התקנה תאריך ושעה למעבר. תכנון מדויק מונע לחץ רב וכאשר אתה קונה בית ראשון, עליך ליידע את השירותים לגבי תאריכי ההתקנה והשעות המתוכננים לפני המעבר ולפני המעבר לגור.

בין אם אתה עובר מההורים שלך " או מעבר דירה מדירה לדירה אחרת

צעדים פשוטים אלה יעזרו להפוך את תהליך המעבר לפשוט ככל האפשר. גם אם מעבר דירה יכול לקחת פחות זמן מאשר מעבר מהבית שלך, יש עדיין הרבה תוכניות. לעזור לך במשימות ההובלה שלך, הנה רשימת ביקורת טובה למעבר לביתך הראשון.

אם אתה שוכר דירה לבד בפעם הראשונה, כדאי שתברר קודם כמה אתה יכול להרשות לעצמך. חשוב לערוך תקציב מקדים לפני מעבר לדירה. וודא שאתה צופה את העמלות בתקציב שלך כשאתה מתכונן לשכור או לשכור את הדירה עבורך – זמן.

כדי לעבור לדירת החלומות שלך תצטרך להוכיח שאתה יכול להרשות לעצמך לעמוד בקצב החודשי nt זו נקודת ההתחלה שלך, אבל אתה צריך יותר לפני שאתה עובר לדירה.

אם אתה מרגיש קצת מפוחד

אל תדאג, ריכזנו את הטיפים והטריקים הטובים ביותר למעבר לבית החדש שלך ברשימת הבדיקה הביתית הראשונה שלנו. מתקצוב, חתימה על חוזה השכירות ומעבר לגירוש ביום שתקבל הכל מכוסה. למרות שזה אולי נראה כמו החלק הקל, היה מודע לכך שזה הדבר החשוב ביותר שתעשה לפני שתעבור לבתים הראשונים שלך. קח את הזמן שלך במהלך המעבר שלך – במהלך היום כדי לבדוק כמה טריקים וטיפים מהנים וקלים לתנועה.

הלקוחות הם משפחה, בואו להיות חלק
שתפו אותנו:

תוכן עניינים

זקוקים להובלה? צרו איתנו קשר
מאמרים נוספים
Tags

מוכן לזוז?

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בטיל

דילוג לתוכן