כמה כסף לחסוך לדירה?

כמה כסף לחסוך לדירה

בפוסט זה דיברתי על כמה כסף אתה צריך לחסוך לפני שאתה עובר לביתך הראשון. כשקיבלתי את העבודה הראשונה שלי, שכר הדירה עבור כ- 800 ₪ לדירות הראשונות שלנו היה צריך להיות 680 ₪. מכיוון שהייתה לי עבודה בתשלום של כמה גרנדים בחודש, נראה היה שקל לעמוד בשכר דירה של 890 ש"ח.

זה גם רעיון טוב לוודא שיש לך מספיק כסף בבנק

כדי לשלם עבור המעבר שלך – אגרות, שכר דירה, שירותים ועלויות אחרות לפני שאתה עובר לגור בהתחשב בכל העלויות האחרות האלה, זה מבטיח שלא תשכח או תשכח מהדירה שאתה באמת יכול להרשות לעצמך. בשל עלויות ההובלה והשכרה הרבות שיכולות להיגרם, חשוב להגן על כל כספי הפיקדון שאוכל לקבל בחזרה על ידי מתן רשימת ביקורת "להתפשט, לאסוף".

הדבר הראשון שעליך לחשב

הוא כמה אתה יכול להרשות לעצמך לשלם שכר דירה בכל חודש. זה אולי נראה הרבה כסף מראש, אך זכרו שהחכירה שלכם מתחילה כך שתשלמו את שכר הדירה החודשי בכל מקרה. שאל את בעל הבית שלך לגבי העלויות החודשיות הצפויות ובדוק לפני המעבר לגור האם אתה משלם אותם. עליכם לדעת כיצד לתכנן את כספכם ולהעריך את צרכיכם ורצונותיכם עבור נכס ההשכרה שלכם. אם לא, יתכן שתזדקק להפקדה בסך 1,000 ש"ח לפחות כדי לשלם את שכר הדירה החודשי שלך, כמו גם כמה הוצאות אחרות.

אם אתם מתכננים לשכור, השתמשו בתקציב זה בכדי להבין כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא על שכר דירה. לאחר שתשלים את התקציב שלך ותגלה שיש לך רק 15% מהתקציב להכניס לשכירות, תשלומי שכר הדירה החודשי שלך יצטרכו להסתגל.

אתה גם צריך לוודא שיש לך מספיק כסף כדי לכסות את עלות הבית החדש שלך לפני שאתה יודע אם אתה יכול להרשות לעצמו לעבור. עלויות אלו קשורות ישירות למהלך, אך הן לא היחידות שיהיו לכם בתקציב שלכם.

מכיוון שמדובר בחד-פעמי

תצטרך לשלם פיקדון לפני שתוכל לעבור לשכירות החדשה שלך. אתה רוצה לחסוך בחשבון אחד כשלושה חודשים של דמי שכירות, כך ששכר הדירה שלך ישולם מראש כפיקדון בחודש הראשון והאחרון. שקול גם אם אתה יכול להתחיל עם חיסכון מסוים, מכיוון שרוב הדירות יגרמו לך לשלם את שכר הדירה הראשון לחודש מראש עבור ההפקדה ואז את שאר דמי השכירות לאחר שתעבור לגור. אם אתה מתכנן הוצאות חד פעמיות, סביר להניח שבכל זאת תרצו לחסוך מספיק כסף לתשלום הפיקדון והשכר דירה בחודשים הראשונים, אך תצטרכו לעשות זאת לאחר שעברתם לגור, כך שיישאר לנו קצת כסף לכרית.

שקול גם אם אתה יכול להתחיל לחסוך

מכיוון שרוב הדירות יגרמו לך לשלם את דמי השכירות עבור החודש הראשון והאחרון כפיקדון ואז את שאר דמי השכירות לאחר המעבר. חסוך ככל שתצטרך עבור התקציב שלך ואתה במצב טוב לעבור אל הבית החדש שלך. כדאי לחסוך מספיק בכיסוי שלושת חודשי השכירות וההפקדה הראשונים, אך ראשית שקול את החיסכון שיש לך בחיסכון.

אם אינך צריך לדאוג לדברים כמו מדידה והשכרת דמי

קצת יותר קל לזכור להביא בחשבון את עלות דמי השכירות וההפקדה של החודש הראשון ואת דמי השכירות בחודש האחרון של שכר הדירה. אם אתה זקוק לשכר הדירה של החודשים האחרונים, תצטרך לשלם כמעט פי שלושה משכר הדירה הרגיל שלך כפיקדון.

עליך להוסיף את שכר הדירה החודשי להוצאות האחרות שלך ולהשתמש בנתון זה

כדי לחשב כמה אתה צריך לחסוך לפני שתעבור לבית ההורים שלך. תקצוב יכול לעזור לך לבנות תקציב לכל ההוצאות הקשורות לבית שלך, כולל העסקת חברות פינוי, חיסכון לפיקדון והשכרה והפקדה.

זה עשוי לדרוש קצת מחקר והכנה

אבל לדעת בדיוק כמה כסף כדאי לך לחסוך לפני שתעבור לבית ההורים שלך תועיל לך הריצה הארוכה. לאחר שביצעתם את המחקר, חישבתם את תקציב שכר הדירה החודשי שלכם ועיבדתם מה עליכם לחסוך כדי לעבור לגור בה, אתם מוכנים יותר לבחור מיקום על בסיס התקציב שלכם. איך המיקום של דירה פשוטה, בה כל העלויות בנוסף לשכר הדירה, ישפיע על התקציב שלך? יש לקחת בחשבון כמה קומץ הוצאות נוספות בחישוב התקציב לבית הראשון שלך. עיקר יוקר המחיה יגיע מבדיקת שכר הדירה החודשית.

הלקוחות הם משפחה, בואו להיות חלק
שתפו אותנו:

תוכן עניינים

זקוקים להובלה? צרו איתנו קשר
מאמרים נוספים
Tags

מוכן לזוז?

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בטיל

דילוג לתוכן