טיפים למעבר דירה

טיפים למעבר דירה

כשאתה עובר, בין אם אתה עובר לבית חדש, לעיר חדשה או למדינה חדשה, יש הרבה מה לעשות. ריכזנו עבורכם כמה טיפים למעבר דירה וטריקים שיעזרו לכם לארוז ולעבור לדירתכם החדשה. בין אם אתם עוברים ברחבי הארץ או ברחוב, עליכם לארוז ולעבור לדירה החדשה ביותר שלכם.

מעבר לדירה הוא אתגר, אבל יש כמה טיפים וטריקים כדי שזה יעבוד בצורה חלקה. אם אתה מבצע את השלבים הבאים, מעבר הדירה שלך אמור להיות משב רוח ואתה מוכן לעבור לגור בדירה שלך.

קח קצת זמן לפני שאתה עובר לדירה החדשה שלך כדי לבדוק כמה טריקים וטיפים מהירים. אתה מתחיל בבחירה של שכונה, ממשיך למצוא מקום מגורים, ומסיים במעבר למקום חדש.

בעל הבית שלך עשוי להגיע עם רשימת ביקורת

אך וודא שיש לך אחד שתואם את זה, כך שתוכל לעשות חשבון בקצה השני של המהלך. ארזו את הדברים שאתם צריכים ואוהבים לפני שאתם עוברים דירה, והכינו רשימה של דברים שתוכלו לקחת איתכם לבית החדש שלכם. הדייר שלך יערוך רשימת מלאי של חפציך ותמלא אותם יחד ובמהלך המעבר שלך – בהליכה.

אינך מעוניין להעביר פריטים נוספים שאינך משתמש בהם או שאינם מתאימים לביתך החדש

קל להכניס כמה דברים לדירה החדשה, במיוחד רהיטים גדולים, אך אם אתה משתמש בחברת פינוי מקצועית, חברת פינוי בשירות מלא לא תעשה את העבודה בשבילך. כשעוברים מביתך הראשון לבית אחר, אתה יכול לקבל את ההחלטה להעסיק חברות פינוי מקצועיות שיעזרו לך לעבור. אם אתה שוכר הובלה, אתה משתלט ומוריד את החפצים הביתיים שלך עם רצפה נעה במקום לנקוט באמצעי רילוקיישן מקצועיים – בתמיכה.

חלק מסוכנויות הדיור מציעות גם מחירים מוזלים עבור העברת חומרים בעת רכישת חומר הובלה כחלק מחבילת המעבר.

אם אתה עובר חלק מהזמן או מעביר את עצמך

אתה יכול לשכור עובדי פינוי כדי לפרוק את המשאית הנוסעת ולהביא את הרהיטים לביתך. פיקח על צוות ההסרה כדי להביא את חפציך ולהביא אותם לחדרים המתאימים. פרוק מהמשאית את ציוד ההובלה שלך, כגון העברת משאיות, רהיטים ופריטים אחרים זה אחד מכלל הטיפים למעבר דירה.

הודע לבעל הבית שלך על המעבר הצפוי שלך ובדוק אם לנכס השכירות יש כללים מסוימים למעבר נכס להשכרה

חלק מהנכסים דורשים הודעה בכתב לפני המעבר, לכן עליכם לברר עם הנכס לגבי הנהלים הנכונים. בדקו את חוזה השכירות שלכם כדי לדעת בדיוק כמה תקופת הודעה מוקדמת תצטרכו לעמוד כשאתם עוברים דירה. אל תניח שאתה לא צריך לשלוח הודעה כי אתה רוצה לעבור בתום שכירות. לאחר שהבהרתם מתי מסתיים חוזה השכירות שלכם וכשאתם מוכנים לבית או דירה חדשים, תוכלו להתחיל להכין את המעבר שלכם.

אם הדירה החדשה שלך ריקה כרגע

שאל את מנהל הנכס אם אתה יכול להתחיל לעבור מוקדם ואמור לו שאם משהו מופיע, הוא עדיין בבניין ואתה מוכן לעבור. אם הדואר שלך מגיע לכתובת חדשה לפני שאתה עובר לגור, בקש מהמשכיר או מהדייר הנוכחי להחזיק אותה שם, אחרת תחכה לה כשתעבור לגור בה. תוכל גם להזמין מחסן לאחסון חלק מחפציך עד שתהיה מוכן לעבור דירה אם הדירה הנוכחית שלך עברה והדירות החדשות עדיין פנויות. לאחר שעברתם לבית החדש שלכם תוכלו להתחיל לעבור כמה שיותר מהר, גם אם זה מאוחר. בפעם הבאה שאתה מחפש מתווך דירות סמוך, זכור ש- Movers Duty נמצא במרחק של שיחת טלפון.

כשאתה מזמין ומעביר חברת הרחקה

עליך לוודא שאתה מסוגל פיזית להעביר את כל הדברים החדשים שלך. אם דירתכם עם חדר שינה אחד שאתם עוברים אליו קטנה, כדאי לכם להזמין חברות פינוי מקצועיות, אך אם יש לכם מקום רב יותר בדירה שלכם, דאגו לבדוק כמה ביצות שכרתם. אם אינכם עוברים לדירה די גדולה, חשוב שהמובר שלכם יידע היכן לשים את כל הקופסאות והריהוט השונים.

אם אתם כבר מתכננים להעביר מכונית ליד הדירה עם חדר שינה אחד

עגלת מטעין מאוד שימושית. כל שעליכם לדעת הוא שאם המעבר שלכם קטן מספיק, תוכלו לספק דירה עם חדר שינה אחד או דירת סטודיו. אם אינכם מתכננים להשתמש ברכב להובלת חפציכם, הזמינו טנדר נוסע כדי לחסוך לכם את הנסיעה לדירות החדשות.

בפוסט זה אדון בכמה טיפים למעבר דירה ששקלתי כשעברתי לדירה הראשונה שלי. צמצמתי את הטיפים והטריקים שיעזרו לך לארוז ולעבור לגור בדירה החדשה שלך בקלות. בפוסט בבלוג הזה אני אגביל את זה ליסודות האריזה והמעבר לכביש כפרי ואז מעבר לארץ לכביש. התחל בלארוז את הדברים שאתה צריך ואוהב לפני שאתה עובר, והכין רשימה של דברים שאתה יכול לקחת איתך לבית החדש שלך. הכינו תוכנית ליום בו תעברו ורשימת פעולות שתצטרכו לעשות ביום שתעברו.

הדייר שלך יערוך חשבון על החפצים שלך

אז וודא שיש לך אחד שתואם את זה, כך שתוכל לעשות חשבון בקצה השני של המהלך. אם אתם שוכרים משאית בנפרד או שוכרים מוביל שיעזור לכם להעביר את חפציכם, וודאו שהמשאית מוכנה לפני שהמוביל יגיע ביום המעבר.

כשאתם עוברים מהדירה הנוכחית שלכם

שמרו יחידת אחסון לאחסון חפציכם עד שתהיו מוכנים אליהם. בדירת חדר השינה שלי (מלבד הקופסאות) יש כמה חומרי אריזה אחרים שאתה צריך כדי לוודא שיש לך מספיק מקום לארוז ולזוז. אם תוכלו לעבור לדירה חדשה ולעבור מביתכם הקודם תוך מספר ימים לאחר המעבר, תוכלו לשריין יחידות אחסון שיכולות לאחסן את חפציכם עד שלושה חודשים עד שהבית החדש שלכם יהיה מוכן.

בנוסף

פוסט בבלוג זה יכלול את כל הטיפים שאתה צריך לדעת כדי לעבור את המעבר הביתי הראשון שלך במקשה אחת. קרא גם את העצות המועילות והחסכוניות האלה למעבר לגור שיעזרו לך לעבור. כשעברתי לדירה עם חדר שינה אחד, הייתי צריך לוודא שאני מצלם את המקום הישן שלי לפני שעברתי לגור ואחרי שעברתי לגור. ביום המעבר בחרתי קופסאות עם מדבקות צבעוניות וממוספרות וכמה חומרי אריזה אחרים.

קרא את הטיפים הבאים למעבר ללא מתח ומתי הגיע הזמן לעבור לגור לקבל טיפים מתי ואיפה להיות לפני המעבר

עצה טובה לתרגיל היא להתחייב לקיים יחס טוב לשינויים שבאים ובמידה ואתם דואגים ליסודות לפני כן, תוכלו לוודא שהכל תקין לפני שאתם עוברים. כשאתם עוברים דירה חדשה, אין ספק שיש הרבה דברים שצריך לחשוב עליהם בימים ובשבועות שקדמו למעבר, אך ביצוע רשימת הבדיקה למעבר זה יכול לעזור לכם לוודא שאתם במסלול השבוע הראשון הטוב ביותר ב הדירה שלך. אחרי שתמלאו אחר רשימות ההובלה הבאות הכל יעבור חלק ותהיו מוכנים לעבור לדירה בהקדם האפשרי. לפני שתעבור, חקור שירותי הובלה וימים לתמיכה במעבר שלך – לאורך כל היום.

אם אין לך אפשרות לאסוף אספקה ביום המעבר שלך

תיארנו להלן מה אתה יכול לעשות עם טיפים לאריזה, אך אם אתה עובר משכירות להשכרה, אתה יכול לעשות עוד יותר מבחינת אספקת אריזה, אחסון ודברים חיוניים אחרים. לא משנה מה תהיה הסיבה למעבר לדירתכם, עליכם לדעת מה עשיתם כדי להקל על המעבר.

מעבר לדירה הוא אתגר, אך אם תמלא אחר הצעדים הבאים, מעבר לדירה שלך אמור להיות משב רוח. אם אתה עוקב אחר טיפים המעבר שלנו ועושה את דרכך לדירה מרוהטת באטלנטה או בדנבר, תוכל לסבול הרבה מהכאב והלחץ ביום.

אם אתה רוכש חומר הובלה כחלק מחבילת ההובלות שלך

חלק מסוכנויות הדיור מציעות גם מחירים מוזלים עבור העברת חומר. בעזרת הטיפים שלנו למעבר דירה תוכלו לצפות בקוצר רוח לעבור לדירתכם תוך זמן קצר. אבל לפני שתארוז את חפציך, עליך להיות מודע לכך שעוברת לביתך הראשון כוללת אחריות רבה. במילים אחרות, אתה צריך לדעת מה לעשות ולא לעשות כשאתה נכנס.

אם אתה זקוק לטיפים לארוז בחיפזון

זו הדרך הקלה ביותר לארוז את ארון הבגדים שלך במהירות. אתה לא רוצה לטרוף ולנסות לארוז קופסאות של הרגע האחרון בזמן שחברות ההסרה מרוקנות את הדירה שלך. כשארוזים קופסאות או מעבירים רהיטים כבדים, קחו זאת המדריך האולטימטיבי ליום המעבר, כדי שתדעו היכן לנחות. מדריך זה מפרט את כל הדברים שתוכלו לעשות בכדי למנוע מתח – שחררו את ביתכם ממעבר דירה בכדי שהמעבר שלכם יעבור בצורה חלקה.

השתמש בטיפים אלה כדי להקל על המעבר שלך והתייחס למשאבי העברה כגון עצות העברה, כלי העברה, העברת משאבים והוראות העברה למידע נוסף.

הלקוחות הם משפחה, בואו להיות חלק
שתפו אותנו:

תוכן עניינים

זקוקים להובלה? צרו איתנו קשר
מאמרים נוספים
Tags

מוכן לזוז?

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בטיל

דילוג לתוכן